Top Telepathy Artist Guide!

Top Telepathy Artist Guide!

טלפתיה היא אמנות היכולת לתקשר באמצעות רק כוחו של המוח; את היכולת ל- להבין את רעיונות אחר יחיד. זה מקורו בשפה היוונית העתיקה, ו אמצעי ' מרחוק מרגישה ', שם חמלה היא חזק שביניהם אחד או יותר אנשים . . המונח לא יצר עד בסוף המאה ה -19, כאשר יותר אנשים נכתב ל- חושבים על שיטה המוח עובד, ואיך אנחנו מסוגל להבין. עם אחרים אמן טלפתיה בצפון וכישוף יש בעצם כל הזמן תחת שיחה. המסרים הם קבלו באמצעות שונים מדיומים כגון קלפי טארוט, כדורי בדולח, חלומות, ואפילו בלי מפעיל ש שלחו דרך המוח, שבו הטבע טלפתי של המכשפה הוא מותר לעבד את התמונות או מחשבות כי מקורן מדריכים רוחניים או חיה שלהם כדי דמות מתוך תגובות אל חששות שהתבקשו

טלפתיה הוא ביותר משותף עם תאומים, במיוחד מי יש בעצם בנפרד במשך כמה שנים, כמו קליניים מחקרים יש הראה שחייהם השוואה, והם תדירים מרגישים כאילו חלק מהם הוא חסר . תאומים יש בעצם כן כבר ציין כדי להיות מסוגל לדבר אחד עם השני ( בעיקר החל מגיל תינוקות) בלי משתמש שלהם עיקרי חושים, לפעמים השמטה הסובבים אותם בעולמם הקטן שיש לו יש בעצם כבר יצר . ילדים ש נחשבים יש גדול כוחות נפשיים כמו הבוגרים ושווי, בשל המבוגר המופיעים ל- לסמוך החושים הפיזיים שלהם שנגזרים מיקום בעולם .

מסקנות ראשי העיקריות הראה כי אנשים שהיה גדול יותר נפח מאוחסן כוח נפשי היה מסוגל לקבל גדול יותר מספר נכונה תגובות. בדיקה זו יש הוכיח להיות הכי סופי ב מחקר המחקר של אנרגיה נפשית וטלפתיה בין אנשים.

. טלפתיה יש היה נושא של רבים מדעי ויכוחים מחקרים. אחת נושא כי לא נכנסים שאלה הוא שימוש של טלפתיה בקרב. חיות
ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ДЛЯ НАШИХ КЛИЕНТОВ
Мы рады каждому новому сотрудничеству и приглашаем к активной совместной работе. Для наших клиентов - только индивидуальный подход и гибкая система скидок. По вопросам сотрудничества свяжитесь с нами по телефону:
+7 (499) 110 1755

­Заполните форму и мы свяжемся с вами

captcha
Перезагрузить
Обновить картинку