A Guide To Investment

A Guide To Investment

. בדיוק מה הוא השקעה כספית? השקעה הוא מניב ערך . זה באמת מכריע שאתה לרשום כל מילה הגדרה בשל העובדה כי הם חשוב ב להבנה את אמיתי משמעות של השקעה כספית.

מתוך משמעות לעיל, ישנם 2 חיוניות פונקציות של השקעה . כל חפצים , השייכים או בית (שלך) צריכה לספק שני התנאים לפני זה יכול להעפיל ל- להיות (או להיקרא) השקעה כספית. אחרת, זה יהיה משהו למעט השקעה כספית. הזוכה ב הראשון תכונה פונקציה של השקעה כספית היא שזה כך יקר ערך - משהו שהוא מאוד שימושי או מכריע. . כל בעלות, השייכים או רכוש (שלך) כי אין ערך אינו, ולא יכול להיות, השקעה עד . הדרישה של משמעות, תועלת, חסרת ערך או חשוב ברשותו , השייכים או בית אינו השקעה . כל השקעה יש שווה שניתן לכמת מבחינה כספית. כל שעליך לעשות הוא מעמיד , כל ההשקעה הכספית יש A כספי שווה

. הזוכה ב 2 פונקציה של השקעה הוא כי, בנוסף להיותו כך יקר ערך , זה צריך להיות מניב. כל בעלות, השייכים או בית כי לא יכול לייצר הכנסה עבור הבעלים, או לפחות עזרה הבעלים ב ייצור הכנסה , אינם, ולא יכול להיות, השקעה כספית, קשר כיצד חשוב או ערך זה אולי לִהיוֹת. בנוסף, כל שייכות כי רעיון להשקעה לטווח בינוני לא יכול לשחק כל אלה פיננסי פונקציות אינו השקעה כספית, בלי קשר כיצד יקר או יקר זה אולי להיות.

יש עוד פונקציה של השקעה כספית כי הוא מאוד מקרוב הקשורות אל 2 פונקציה הסביר שמעליו אתה חייב להיות מאוד מודע . זה יהיה כן עזרה אתה לממש אם חשוב הוא השקעה כספית או לא. השקעה כספית שאינו לייצר במזומן ב מחמירים תחושה, או עזרה ב יצירת רווחים, חוסכת במזומן. כזה השקעה שימורים הבעלים מכמה עלויות הוא היה כבר עושה בהעדרה, למרות שזה אולי אין את יכולת ל- למשוך כמה כסף אל הכיס של הכספים. על ידי כך, את ההשקעה מייצרת כסף עבור הבעלים, אם כי לא הקפדנית תחושה. כל שעליך לעשות הוא מעמיד , את ההשקעה הכספית עדיין מבצע פונקציה יצירת עושר עבור הבעלים / משקיע
ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ДЛЯ НАШИХ КЛИЕНТОВ
Мы рады каждому новому сотрудничеству и приглашаем к активной совместной работе. Для наших клиентов - только индивидуальный подход и гибкая система скидок. По вопросам сотрудничества свяжитесь с нами по телефону:
+7 (499) 110 1755

­Заполните форму и мы свяжемся с вами

captcha
Перезагрузить
Обновить картинку