Kids Love Sandwich

Kids Love Sandwich

. כאשר רבים אנשים חושבים כריכים, שלהם מחשבות ככל הנראה מיד ללכת ריבה ארזה צהריים. אולי כי הסיבה אנשים בכל רחבי העולם לצרוך כך רב כריכים בכל שנה. כריכים אינם רק לארוחת צהריים עוד.

הכריכים בוקר אנו רואים במסעדות כלל לא נדידה מן נורמלי ביצה, בשר וגבינה שילוב אבל את סוג של לחם עושה להשתנות למדי. אם אתה בבית הכונן דרך, מאפינס אנגלית, עוגיות וקרואסונים הם הכי טיפוסי חלופות עם כמה חריגים. בשעת a לשבת מסעדה אתה יכול להיות קצת יותר יצירתי דמיון על ידי הוספה רטבים או ירקות לכריך. הזוכה ב המגוון של בשרים אולי כן להיות הרחיב ל- כולל חזיר, סטייק או אולי עוף

לארוחת צהריים יש סנביצים גם המון שונה מיני כריכים לרשימה. אם אתה טעינת צהריים, תרצה יותר סביר רוצה כריך קר, וזה בדיוק מה הרבה אנשים חושב של כשאתה מדינה כריך. ישנם שונות אפשרויות עבור סתימות ללחם, מן סלט טונה לטורקיה לילדים האהוב , חמאת בוטנים ג'לי.

למעט חמאת בוטנים וריבה, רב כריכים קרים להיות בסופו של דבר הרבה יותר בריא בשבילך בתוספת ירקות, הכי משותף הוויה. כך או לפני או לאחר להחליט מה סתימות לך רצון עבור כריך שלך אתה צריך להחליט מה סוג אתה רצון.

אם להתגעגע יותר רק כריך קר לארוחת צהריים או ארוחת ערב ארוחת ערב, אז כריך חם הוא בדיוק מה אתה רוצה . כריכים חמים ניתן למצוא רק כמו רב זנים קר. ככל מהיר מזון הולך ביותר טיפוסי כריך חם הוא המבורגר .

. בעוד מהירים מזון המבורגרים הם טעים , אתה אולי לא רצון כל הקלוריות, בכל אופן עדיין רצון את המבורגר טעם הוא לספק. אתה יכול לשים כמעט דבר בלחמנייה ולקרוא אותו המבורגר מורכב קרקע תורכי, שרוב נראה בקר, או ללכת צמחוני עם שעועית ואורז המבורגר או פטריות המבורגר.

. אם באמת כמו לחם רצון כדי להוסיף אחר חתיכה לתוך הכריך שלך, לקבל טוסטים ושתו להכין כריך כפול. פנינים הוא אחר אפשרות עבור כריך חם שבו כולו. הכריך נצלה
ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ДЛЯ НАШИХ КЛИЕНТОВ
Мы рады каждому новому сотрудничеству и приглашаем к активной совместной работе. Для наших клиентов - только индивидуальный подход и гибкая система скидок. По вопросам сотрудничества свяжитесь с нами по телефону:
+7 (499) 110 1755

­Заполните форму и мы свяжемся с вами

captcha
Перезагрузить
Обновить картинку