The A - Z Of Chocolate

The A - Z Of Chocolate

זה פשוט לעשות מצטיינים ו טעים שוקולדים תוצרת בית עבור בית ו חברים בחג הפסחא או בכל עת. תוכל רכישה תבניות שוקולד הפסחא ב רוב מיוחד או שיעור היוון חנויות ו מגוון של שוקולד שלך המקומי למכולה. עם קצת זמן סבלנות תוכל מהר להיות שהנחיתו מדהים שוקולדי תוצרת בית.

סוגי שוקולד

סדנת שוקולד צחוק מריר מכיל קקאו אלכוהול, חמאת קקאו, סוכר ווניל. זה יותר חזק ועשיר ממנו חלב או שוקולד לבן והוא כלל את העדיפו אפשרות לבישול.

שוקולד חלב כולל את מאוד באותו רכיבים כמו שוקולד מריר אולם יש בעצם הוסיף מוצקי חלב. זה מתוק, creamier, רך במרקם ופחות קיצוני מאשר שוקולד מריר.

שוקולד לבן לא מורכב מוצקי קקאו, רק חמאת קקאו מעורבב עם סוכר, מוצקי חלב וחומרי טעם, כגון וניל. זה עשירה , שמנת ו מתוקה יותר שוקולד חלב.

. שוקולד מריר יש עד 80% קקאו אלכוהול וחמאה עם קצת מאוד כמות של סוכר. יש שוקולד מתוק גדול יותר אחוז. סוכר ווניל כדי קקאו חמאה

שוקולד בישול באיכות טובה ניתן נמצא במעבר אפיית סופרמרקטים . זה דומה בטעם כדי אכילה שוקולד, אבל קטן כמות של חמאת קקאו יש היה החליף עם ירקות שומן כדי שיהיה קל להתמוסס, מסוגל להגדיר ללא הרפיה. פחות יקר מ נורמלי רב שוקולד.

מתחם השוקולד המוצעים בבלוקים או כפתורים וניתן נמצא במעבר אפיית חנויות מכולת. חמאת הקקאו יש בעצם כבר השתנה עם ירקות שומן או שמן, מה שהופך אותו הרבה יותר קל כדי להמיס להגדיר ב חדר הטמפרטורה ללא הרפיה. זה אין את טעם ומרקם של שוקולדים אחרים, אבל הוא האידיאלי לבישול של הילדים.

שוקולד נמס

שוקולד יכול להיות נמס רבות שונות שיטות כוללים על התנור , במיקרוגל או בתנור.

כיריים למעלה - לשים שוקולד ב נקי , יבש, קערה חסינת חום מעל בסיר של מים רותחים. ודא אין מים או קיטור נכנס קערת השוקולד, או שזה השוקולד יכול קח. מערבבים ברציפות מעל בינוני עד חום נמוך עד השוקולד יש בעצם נמס.
ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ДЛЯ НАШИХ КЛИЕНТОВ
Мы рады каждому новому сотрудничеству и приглашаем к активной совместной работе. Для наших клиентов - только индивидуальный подход и гибкая система скидок. По вопросам сотрудничества свяжитесь с нами по телефону:
+7 (499) 110 1755

­Заполните форму и мы свяжемся с вами

captcha
Перезагрузить
Обновить картинку