Ten Tips To Grow Your Mediterranean Cuisine

Ten Tips To Grow Your Mediterranean Cuisine

תיכון מזון הוא מדהים בגלל משל אזורים , שלה מגוון של מרכיבים ו שלה גמישות , שהוא מכך של עקבות השפעת שונות אומות היה אחד על השני. חלק אנשים להכריז זה הוא אחד העולמות הבריא, אפילו קוראים לזה דיאטה . חי העלה ביותר הן כבשים ועזים, בשל כי רוב את שטח במקומותינו הוא אידיאלי עבור החיות האלה. דגים ופירות ים מנות הם גם נפוץ התפשטות ו פופולרי מאוד , אם כי הדג בעיקר מיובאים בשל העובדה כי הדיג הנה מאוד קל. שמן זית ושום הם התבלינים הפופולריים ביותר, ובשר צלוי, פלאפל, חומוס בפיתת הלחם ביותר ידועים זה בחלקים המזרחיים

הים התיכון ניתן לחלק שלוש קולינרית באזורים: אירופה דרום (איטליה, ספרד וצרפת) שהוא הטוב ביותר לזיהוי עבור יינות ועשבי תיבול שלה, צפון אפריקה (מרוקו) אשר בטעם על ידי תבלינים, ובמזרח התיכון (מצרים, יוון, טורקיה, סוריה, ישראל).

הזוכה ב סביבת ו משטח הם באמת דומה בכל רחבי אזור, ולכן יש לנו חמות ויבשות עונות קיץ, ו מתון מגניב חורפים . הקרקע היא מסיבה זו יבש, והאור ברור. יש לנוף התרכך מוזנח של ירוק בשל העובדה כי של מגן ניקוי צמחים, ו טבעי צבעים הכחולים מן הבעיות החמורות ביותר אינטנסיבי המים והשמים מעל.

. ירקות יש יותר ייחודי פונקציה הודות האדמה הפורה המושפעת על ידי סביבה. חלק מן הפופולריים ביותר ירקות הנה עגבניות, בצל, חצילים, פלפלים, פטריות, מלפפונים, ארטישוק, וחלק שעועית כמו עדשים, ועוד אקזוטי אלה כמו חומוס, פאבה שעועית יוצרים מצרים.

למרות הים הוא ביותר מזוהמים ושלהקופינאס - מסעדה ים תיכונית בשרוןאאוט, פירות ים עדיין שהיות בלב הבישול מסורת כאן. רכיכה ניתן נמצאת במרקים, תבשילים ופסטות, טריים או נרפא אנשובי, דג לבן-בשר כמו בלעדי, לְהִתְמוֹטֵט ו לוקוס הם נרחב נצרך את כולו region . דג חרב, מגישים, צלופח, דיונון, תמנון דיונונים הם גם שירת. בכל אופן רוב שבשר מסופק על ידי קטנה חיות כמו טלה, ארנבות, עופות, בשר חזיר, ו צאן כן הצעת חלב להכנת גבינות ויוגורטים בקר הוא . מאוד נדיר בשל העובדה כי הארץ אינה מתאים לגיוס החיות האלה.
ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ДЛЯ НАШИХ КЛИЕНТОВ
Мы рады каждому новому сотрудничеству и приглашаем к активной совместной работе. Для наших клиентов - только индивидуальный подход и гибкая система скидок. По вопросам сотрудничества свяжитесь с нами по телефону:
+7 (499) 110 1755

­Заполните форму и мы свяжемся с вами

captcha
Перезагрузить
Обновить картинку